OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Utöver din schemalagda tid i vårt projekt och servicecenter så kommer du även att arbeta med godsmottagning. I rollen som butiksmedarbetare på vår godsmottagning ansvarar du tillsammans med dina kolleger för att säkerställa ett effektivt varuflöde från godsmottagning tills att varan finns i hyllan. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av lossning av ankommande gods, kontrollera inkommande leverenser och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Då du även arbetar med godsmottagning så ser vi gärna att du som söker har arbetat godsmottagning tidigare. Det är även krav att du har B-körkort samt truckkort (A1-A4 & B1-B4), där vi lägger störst vikt vid att du har behörighet att köra A-truckar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare, Heltid 38,25 tim/vecka. Schemalagd arbetstid morgon, kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Tjänstepension, rabatterade gymkort.
Tillträde: Omgående.