OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Meriterande om du har B-körkort samt truckkort (A1-A4 & B1-B4), där vi lägger störst vikt vid att du har behörighet att köra A-truckar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning. Deltid 7 timmar/varannan helg
Lön: Lön enligt kollektivavtal
Förmåner: Tjänstepension och rabatterade gymkort
Tillträde: Omgående