Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker!
Om rollen
Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda kunder.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice
* Beställning av förbrukningsmaterial
* Hanterar inkommande epost/kundfrågor
* Administrerar finansieringslösningar
* Övervaka och administrerar kundordrar
* Planera, boka och koordinera hemtransporter till våra kunder
Din profil
* Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln
* Erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet
* Goda administrativa kunskaper
* Är stresstålig, noggrann och duktig på att samarbete
* Noggrann och lösningsorienterad
* Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4)
För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll
Vi erbjuder
* Strukturerad inarbetningsplan
* Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter.
* Möjlighet till vinstandel i koncernen
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 30 tim/vecka. Schemalagd arbetstid dag, kväll samt varannan helg
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: Omgående