OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Om rollen
Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och samarbete. Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda kunder. Men även för att hjälpa dem att hämta ut sina förbeställda varor.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice
* Beställning av förbrukningsmaterial
* Hanterar inkommande epost/kundfrågor
* Administrerar finansieringslösningar
* Övervaka och administrerar kundordrar
* Planera, boka och koordinera hemtransporter till våra kunder
Din profil
* Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av logistikarbete
* Organiserad och strukturerad samt förmåga att kunna prioritera dina arbetsuppgifter
* Erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet
* Goda administrativa kunskaper
* Noggrann och lösningsorienterad.
* Goda administrativa kunskaper
* Truckkort (A1-A4 & B1-B4) är meriterande
För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll
Vi erbjuder
* Strukturerad inarbetningsplan
* Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter.
* Möjlighet till vinstandel
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning. Deltid 5 tim/veckan. Arbetstiderna 10 tim lördag och söndag varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: 28/8