OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Truckkort är meriterande. För denna tjänsten tillämpar vi bakgrundskontroll.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning. Heltid 38,25 tim/veckan schemalagd arbetstid dag, kväll samt varannan helg
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmån: Vinstandel finns att tillgå i koncernen
Tillträde: 3/10 2022