OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det finns alltid nåt att göra!
”Vår produkt är inte varan. Vår produkt är nöjda kunder.”
1 000 projekt. 1 partner: HORNBACHs kunder satsar stort. Oavsett om du ska renovera din lägenhet, bygga ditt drömhus eller planterar växter i din trädgård är vårt uppdrag att stötta dig! När det handlar om att förverkliga projekt satsar våra kunder på proffsen i branschen. Och varför inte göra detsamma när det gäller din karriär?
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Truckkort är ett krav. För denna tjänsten tillämpar vi bakgrundskontroll.
Arbetstid/Varaktighet: Vikariat. Heltid 38,25 tim/veckan schemalagd arbetstid dag, kväll samt varannan helg
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: Enligt överenskommelse