Butiksmedarbetare sökes för vikariat

Butiksmedarbetare sökes för vikariat

Arbetsbeskrivning

Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!

Du kommer att arbeta med in- och utlämning av nycklar till hyresgäster, hantverkare och myndigheter. Du kommer även att sköta en hel del administration kring in- och utlämningarna av nycklar, taggar, mejl, serviceordrar och uppdatera system med mera.

Arbetet i butik kommer ske över disk i vår kunds proffsbutik i Uppsala, där du möter kunder som besöker nyckelhanteringen med ärenden. I butiken, sammanhängande med kontor och lager där tjänsten är belägen jobbar idag 45 personer, du kommer att ingå i en grupp om 3 personer och din arbetsledare finns på plats på arbetsplatsen.

Vår kund levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. Företaget utformar, installerar och underhåller hela säkerhetslösningar samt handhar enskilda produkter. Vår kund finns på flera orter i hela Sverige och söker nu en härlig medarbetare till en av två proffsbutiker i Uppsala. Mer information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Skallkrav:
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Fri från belastningsregistret, vandelskontroll kommer att göras
Meriterande:
- Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet från verksamhet som hanterar bostäder

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som har lätt att anpassa dig i olika situationer. Eftersom tjänsten kräver en hel del administrativa uppgifter så ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av detta samt gillar den typen av arbetsuppgifter.

OM FRAMTIDEN
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden med arbetsledning hos vår kund Certego.

Start: 10/2 fram till 10/9
Ort: Uppsala
Omfattning: Heltid, vikariat fram till den 10/9 2022 vardagar 07-16
Urval sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 26 januari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


EXTRAJOBB inom varuhantering

23 oktober 2024

23 oktober 2024