OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!
Om tjänsten
Som anställd kommer du ansvara för både in- och utlämning av nycklar till hyresgäster, hantverkare och myndigheter, och även hantera administrativa uppgifter som taggar, mejl och serviceordrar. En del av arbetet kommer att ske i vår kunds proffsbutik i Arlandastad, där du kommer att ta emot kunder över disk, hantera betalningar och svara på eventuella frågor. Utöver detta kommer du att ansvara för att hålla koll på lagret och göra beställningar när varor behöver fyllas på.
En annan viktig del av arbetet är att tillverka nycklar och låscylindrar i butiken efter att du har utbildats i detta. Slutligen kommer du även att ta emot personer och företag som behöver hämta nycklar till olika fastigheter, där du kommer att kontrollera fullmakter och se till att allt går smidigt. Du kommer att arbeta i en butik som är sammanhängande med kontor och lager, där totalt 9 personer är anställda.
Om Kund
Vår kund är en etablerad säkerhetsleverantör med över 15 års erfarenhet inom branschen. De erbjuder högkvalitativa säkerhetslösningar till företag och organisationer, inklusive lås- och passersystem, brandlarm, övervakning och säkerhetsanalyser. Företaget har mer än 70 lokala avdelningar i hela Sverige och är en del av en ledande koncern inom lås- och säkerhetssystem globalt. De erbjuder även butikstjänster som inkluderar nyckelskaffning, teknisk rådgivning och installation av säkerhetssystem, samt låsservice, inbrottslarm och passagekontroll. Med sin tydliga fokus på hög säkerhet och kvalitet är de en trovärdig och pålitlig partner för alla säkerhetsbehov.
Din profil
För att söka den här tjänsten ser vi att du har flytande svenska i både tal och skrift samt har ett giltigt körkort B. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från Lås & Larm-branschen.
Vi söker någon som är serviceinriktad och trivs med att ha kundkontakt. Det är också viktigt att du är noggrann och strukturerad, samtidigt som du har en förmåga att anpassa dig till olika situationer. Vi tror också att det är viktigt att du är en lagspelare som kan bidra till ett bra arbetsklimat.
OM FRAMTIDEN
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
Rekryteringsprocess
I denna process sker urval löpande enligt följande:
Telefonintervju (Framtiden)
Intervju (Framtiden)
Intervju (kund)
Beslut (kund)
Villkor
Startdatum: 1/5
Omfattning: Heltid, vikariat under 3 månader
Arbetstider: Dagtid
Placeringsort: Arlandastad
Urval sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996