Butiksmedarbetare till Projekt- och Servicecenter

Butiksmedarbetare till Projekt- och Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil 
Du som söker bör ha erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 38,25 tim/vecka. Schemalagda vardagar morgon och kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: Omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hornbach Byggmarknad AB (770) Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 14 mars 2020

Postadress

Minelundsvägen 8
Göteborg, 41705

Liknande jobb


Säljare 50% till Skellefteå

Säljare 50% till Skellefteå

16 december 2024

Säljare till Telias butik i Skövde

16 december 2024

16 december 2024