OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi butiksmedarbetare till en kund i centrala Stockholm. Du blir anställd av oss, Retail Knowledge och jobbar på uppdrag ute hos kund.
Hos vår kund är du företagets ansikte utåt. Som butikssäljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Förhoppningsvis uppskattar du varierande arbetsuppgifter, då du förutom kassaarbete kommer att ägna dig åt varuuppackning samt i butik övrigt förekommande arbetssysslor.
Vi söker dig som:
- Är tillgänglig för arbete från v45 och 7 veckor framåt
- Kan arbeta under butikstider
- Kan vara på plats hos kunden från kl 07 på morgonen om det behövs
- Trivs med varierande arbetsuppgifter
- Har kassavana
Start: v45
Tjänstgöringsgrad: Tidsbegränsad anställning mellan vecka 45-51, 20-30 timmar i veckan enligt fast schema. Möjligheten till fler uppdrag kan finnas vid uppvisande av goda resultat
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
OBS! Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson