OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en ny stjärna till vår butik i Stenhagen Uppsala!
Har du det som krävs? dvs:
Du är minst 18 år gammal.
Du har kassavana och har arbetat inom detaljhandel innan.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du är stresstålig och van att arbeta i högt tempo.
Har du alla de kvalifikationer som står ovan så är du välkommen att ladda upp ditt CV och personliga brev.
Tjänsten är på 10tim/veckan och det finns möjlighet till extraarbete vid visat engagemang. Du kommer att ha fasta arbetstider på vardagar och arbeta varannan helg.
Vi ser fram emot att få höra från just dig!
Övrig information
Tillträde: Senast 23-11-01
Anställningsgrad: 10 tim/veckan.
Plats: Herrhagsvägen 1, Uppsala
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Välkommen med din ansökan.
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt – att skapa en bättre vardag för våra kunder.
DollarStores DNA
- Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
- Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
- Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business – helt enkelt.
- Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.