OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ny medarbetare till vår online avdelning.
Tjänsten
Arbetet innefattar att ta hand om kundernas ordrar som vi får via vår hemsida.
Tjänsten innebär att plocka och packa ordrar löpande under dagen med hjälp av plocklistor samt sköta leveransen till kunderna. Tjänsten innebär även att du kommer även att vara behjälplig på andra avdelningar och ha ett gemensamt ansvar med dina kollegor att säkerställa kvalitén i butiken.
För denna tjänst underlättar det om du sedan tidigare arbetat i butik.
Personliga egenskaper
Vi ser gärna att som söker gillar att arbeta i ett högt tempo.
Du behöver vara en lagspelare för att få ihop arbetsuppgifterna för dagen, men du ska även kunna arbeta självständigt och ha en stor ansvarskänsla för det arbete du utför. Att ha en känsla för organisation är för dig en självklarhet. Du behöver kunna hantera teknik och vara effektivt orienterad. Du arbetar alltid fokuserat och utför arbetet med en högklassig servicekänsla.
Vi ser gärna att du som söker har en flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig på andra avdelningar när det behövs.
Kvalifikationer
- Körkort är ett krav
- Tidigare arbetat med online handel
- Arbetat inom dagligvaruhandel är en meriterande
- Kunskap om AoB samt ICA:s plattform är meriterande
Anställningsform
ca 25 h/ v.
Provanställning tillämpas
Start omgående.
Kvällar och helger kan förekomma
Lön enligt handels kollektivavtal
Intervjuer sker löpande
Om Oss
MRC Bemanning ansvarar för rekryteringen av denna tjänst.
Har du frågor kring dessa tjänster, mejla Konsultchef på MRC Syd: bokningsansvarig@mrcbemanning.se
Observera att vi inte tar emot några ansökningar via e-post, du ansöker via länken nedan. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast.
Vi ser fram emot din ansökan!