OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vår varuutlämning sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa våra kunder att hämta ut sina förbeställda varor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av utlämning av varor och lastning av gods till kunder och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. B-körkort och truckkort är ett krav.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 30 tim/v. Arbetstiden är schemalagd vardagar morgon och kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Vinstandeln finns att tillgå
Tillträde: Omgående