OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det finns alltid nåt att göra!
”Vår produkt är inte varan. Vår produkt är nöjda kunder.”
1 000 projekt. 1 partner: HORNBACHs kunder satsar stort. Oavsett om du ska renovera din lägenhet, bygga ditt drömhus eller planterar växter i din trädgård är vårt uppdrag att stötta dig! När det handlar om att förverkliga projekt satsar våra kunder på proffsen i branschen. Och varför inte göra detsamma när det gäller din karriär?
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som butiksmedarbetare på vår varuutlämning ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att säkerställa ett effektivt varuflöde från godsmottagningen tills att varan finns hos rätt kund i rätt tid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av utlämning av varor och lastning av gods till kunder, lossning av ankommande gods, kontrollera inkommande leverenser och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din Profil
Du som söker behöver ha tidigare erfarenhet av att arbeta inom logistik samt ha erfarenhet av kundmöten. Vidare ska du vara noggrann, strukturerad samt god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att nå framgång tillsammans med dina kollegor. B-körkort och truckkort är ett krav.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning. Heltid 38,25 h/v. Arbetstiderna är morgon, kväll samt helgarbete förekommer.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Artiklar i detta ämnet
- Vibrationer påverkar uppmärksamheten