Butiksmedarbetare vid behov till Sefina i Göteborg

Butiksmedarbetare vid behov till Sefina i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en person som gillar både prylar och kundservice - då ska du läsa vidare. På Sefina hanterar arbetar vi dagligen med spännande värdeföremål av alla dess slag; guld, ädelstenar, smycken och klockor samt mode, instrument, konst, keramik och antikviteter. Som butiksmedarbetare är du företagets ansikte utåt både i butik och digitalt, och du arbetar med kundservice, pantbelåning och värdering. I arbetet ingår även administration, förberedelser av auktioner, lagerhantering, inventering och rapportering. Vi satsar mycket på att du som medarbetare snabbt ska komma in i din nya roll och du kommer med tiden utveckla en gedigen värderingskunskap. Som butiksmedarbetare på deltid stöttar du upp när butiken med kort varsel behöver stärka upp teamet. 

VI SÖKER DIG SOM

Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen. Det är meriterande om du har en universitets- eller högskoleexamen inom t.ex. konstvetenskap, gemmologi eller liknande. Då kundservice alltid står i fokus är det viktigt att du har erfarenhet av att arbeta i butik, reception, bank eller liknande roller, och brinner för att ge service utöver det vanliga. Det är en stor fördel om du har arbetat med de vanligaste värdeföremålen som förekommer i våra butiker men det viktigaste är att du har stort intresse för t.ex. guld, smycken och klockor och vill lära dig mer. För att snabbt lyckas sätta dig in i arbetet är god datorvana, erfarenhet av Office-paketet och lätt att sätta dig in i nya system viktigt. Det är också viktigt att du har god förståelse för ekonomi och siffror. Du behärskar svenska och engelska obehindrat, och det är meriterande om du talar ytterligare språk.

Som person ser vi att du är ansvarsfull och gillar att arbeta i ett team. Du känner väl igen dig i egenskaperna ordningsam, flexibel, säkerhetsmedveten, har öga för detaljer och är en duktig problemlösare.

VÅRT ERBJUDANDE

Den här rollen är en visstidsanställning vid behov där vi gärna ser att du har möjlighet att arbeta med kort varsel. Det kan alltså vara ett ypperligt tillfälle att komplettera flexibla studier eller pensionärsliv med extraarbete i vår butik i Göteborg. Arbetstiden är förlagd utifrån butikens öppettider och helgarbete kan förekomma. Vid behov kan arbete i andra Sefinabutiker förekomma. Vi ser gärna att du har möjlighet att börja arbeta hos oss så snart som möjligt.

Vår rekryteringsprocess består av flera intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi tycker det är viktigt att du får chans att visa vem du är under processen samtidigt som du lär känna oss på Sefina. OBS! Ett krav för anställning är godkänt resultat på bakgrundskontroll, som kommer att genomföras med anledning av att du i tjänsten självständigt hanterar värden. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhetsmedvetande.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Grönberg, HR Business Partner
085449890
Ingrid Pettersson, Butikschef
086422140
Johanna Unnebäck, Butikschef
0855670000
Johan Sandgren, Regionschef
0854498190
Alexandra Sparrenlöv, Butikschef
08-400 504 94
Anna Fahleman, HR Business Partner
0854498190
Hanna Grönberg, HR Chef
0702656106

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sefina
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 september 2023
  • Ansök senast: 24 september 2023

Besöksadress

Götgatan 34, 118 26 Stockholm
None

Postadress

None
UPPSALA, 75320

Liknande jobb


Säljare 50% till Skellefteå

Säljare 50% till Skellefteå

16 december 2024

Säljare till Telias butik i Skövde

16 december 2024

16 december 2024