OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. [[ Arbetsuppgifter[ Du skall arbeta[med godsmottagning, butiksförsäljning och sedvanliga uppgifter i butik.[Du blir anställd av oss och[uthyrd till vår kund. [ Utbildning / Erfarenhet Du har tidigare jobbat i butik och kanske med bildelar. Några års arbetslivserfarenhet är nödvändigt anser vi. Personliga egenskaper Vi prioriterar personer som gillar att serva kunder och som har god social förmåga. Ditt ordningssinne är gott och du gillar utmaningar. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell
Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294