OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare.
Vi söker nu 3 personer som kan bemanna vår kunds pop-up butik i Stockholm. Man kommer befinna sig ute på Arlanda flygplats där en tillfällig butik kommer vara uppställd under en begränsad period.
Du som söker ska alltså vara boende i Stockholm för att enkelt kunna ta dig till flygplatsen.
Vår kund är en välkänd aktör inom välgörenhet och man kommer på plats sälja second hand kläder, skor och accessoarer som har lämnats in.
På plats sker sedvanliga butiksuppgifter såsom kassaarbete, service till kunder samt se till att butiken ser bra ut.
Du som söker ska vara social, modeintresserad samt tycka om att prata med folk.
Det är meriterande om du tidigare arbetat i butik, kanske inom second hand och har gått en utbildning inom textil och design.
Tjänstens omfattning:
Start tisdag 3 december- fredag 31 januari
Man kommer under perioden arbeta ca 5-6 dagar/vecka.
Arbetstid: ca 8 h/arbetsdag
Lön:Timlön
Glöm inte att skicka med en digital bild.
Vi tillsätter personal löpande i projekten så ansök omgående på http://www.eventpersonal.se
Ange referens: RDA13
Har du redan anmält dig hos oss tidigare, så gå in på vår hemsida och uppdatera din profil så vi vet att du fortfarande är intresserad. Glöm inte att uppdatera referensnumret!