OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som tycker om möten med människor, att sälja saker och att hålla ordning! Arbetsuppgifter De huvudsakliga arbetsuppgifterna är försäljning, varuexponering, order- och lagerhantering.Som säljare söker du kontakt med kunden och tar ansvar för de butikskoncept som kan driva försäljningen i butiken.I tjänsten ingår även en viss del administration.Historiska museet driver en modern butik och arbetsuppgifterna utförs nästan uteslutande via datorer.Kvalifikationer I försäljningsarbetet är det viktigt att du är resultatinriktad och initiativtagande.De administrativa uppgifterna förutsätter att du har ett genuint ordningssinne och arbetar obehindrat i Excel.För att lyckas i den här tjänsten har sökande redan god kunskap om de regelverk som styr en butiksverksamhet. Tidigare erfarenhet av butiksförsäljning är ett krav och har du dessutom genomgått en sälj- eller detaljhandelsutbildning så är det meriterande.Vi ser gärna att du är intresserad av det ämnesområde som museet ansvarar för.Goda kunskaper i engelska och gärna i ett annat större språk är ett önskemål.Arbetstider/Varaktighet Schemalagd tjänstgöring som inkluderar helger och kvällar.Tjänsten omfattar 60% av en heltid och är en tillsvidareanställning med 6 månaders provtjänstgöring. Tillträdesdatum Efter överenskommelse. Märk ansökan med ref.nr 632-1099-2008 och skriv även ref.nr och namn som ämne i ditt e-postmeddelande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Administrativ chef Gerd Grip
08-519 557 36
SACO-S Ulrika Bornestaf
08-519 553 02
Personalspecialist Emelie Gloza
08-519 556 07
Museichef Eva Ramberg
08-519 553 10
Personalspecialist Emelie Gloza
08-519 556 07
SACO-S Ulrika Bornestaf
08-519 553 02
Enhetschef Sophie Nyman
08-519 557 23
SACO-S Anna Wilson
08-519 556 30
Redovisningsekonom Iwona Nilsson
0851955617
Personalspecialist Emelie Gloza
0851955607
08-519 556 07