OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som butikssäljare hos Guld & Co är service och kvalitet alltid högt prioriterat och mötet med kunden är vår viktigaste arbetsuppgift. I rollen som butikssäljare har du en fingertoppskänsla i varje kundmöte. Du navigerar vant mellan det stora och det lilla, och genomför säljprocessen på ett professionellt sätt med ett genuint intresse för kundens behov.
Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som butiks säljare är aktiv försäljning i butik och övriga i butik förekommande arbetsuppgifter såsom hantering av kund beställningar och uppackning av varor och skyltning.
För att trivas och nå framgång i rollen som butiks säljare hos oss har du erfarenhet av relations skapande försäljning. Din passion för smycken och förmåga att inspirera människor du möter är avgörande framgångsfaktorer. I rollen ingår även att vara med och skapa event och kundaktiviteter samt skapa innehåll till våra sociala medier.
God förmåga i svenska och engelska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av detaljhandel och branscherfarenhet är meriterande. Har du ett intresse och tidigare erfarenhet av kommunikation på sociala medier är det något vi ser som extra intressant.
Din personlighet är viktig för oss.
Som person är du lyhörd och ser det som en självklarhet att bidra och ta stort eget ansvar i din roll. Med ditt engagemang och din förmåga att skapa förtroendefulla långsiktiga relationer med såväl kunder som kollegor bidrar du till en trivsam arbetsmiljö och stämning i butiken. Ditt arbetssätt präglas av ordning och reda samtidigt som kunden framför dig alltid är viktigast.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.
Till en början erbjuder vi en deltidstjänst som snabbt kan övergå till en heltidstjänst om allt funkar som det ska.