OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i ett team med engagerade kollegor? Ser du dig själv som driven, serviceinriktad och tycker om att prata med kunder? Om svaret är ja, då kanske du är vår nästa härliga medarbetare som kan jobba cirka 5-10 timmar/veckan! Men desto mer nu under sommaren. Detta jobb passar perfekt för dig som pluggar.
Nu söker vi nya härliga medarbetare som vill jobba som butikssäljare till varumärket Philip Morris och bolagets innovativa produkt IQOS i Sturegallerian och Paviljongen (Stureplan), Stockholm.
Om Philip Morris
Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment. De är innovativa och nytänkande, med mål att nå den nyfikne som vill prova nytt på marknaden inom deras segment.
Dina arbetsuppgifter
Som Butikssäljare är du ansiktet utåt för Philip Morris. Din uppgift blir att arbeta i butiken på Kungsgatan. Du kommer tillsammans med dina kollegor att sälja, inspirera och demonstrera bolagets produkter och tillbehör på absolut bästa sätt.
Personliga egenskaper
Vi ser gärna att du har några av dessa egenskaper:
- Du tycker om att ta initiativ och prata med kunder
- Du är driven och tycker om att jobba inom sälj
- Du trivs i en roll där du kan vara lösningsorienterad och jobba i ett team.
- Du talar svenska och engelska i både tal och skrift
Erfarenhet
Vi ser gärna att du har:
- Tidigare haft arbete inom försäljning, gärna från butik
- Vana att jobba i grupp
- Jobbat mot sälj mål och vet vad som krävs för att uppnå dem
Vi erbjuder dig:
- Att vara en del av ett fantastiskt team med kollegor runt om i Sverige
- Att representera ett av världens mest kända varumärken inom sitt segment
- Gedigen produktutbildning och produktkännedom så att du känner dig trygg och säker i din nya roll
- Löpande coachning samt tips på hur man agerar i butik, levererar bra service till kunderna.
Övrigt
Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden.
Tjänsterna är schemalagda vardagar och helger.
Just nu söker vi personal som kan jobba cirka 5-10 timmar/vecka.
Tjänsterna kommer tillsättas omgående. Frågor (ej ansökan) skickas till Daniel Dixgård på: dixgard@nordicretailgroup.com
Om Nordic Retail Group
Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.
På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.
Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.
Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.