OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 65 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 450 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Vi kommer under februari öppna en ny butik på Kungsgatan 21 i Göteborg. Butikens huvudfokus kommer vara babysegmentet – exempelvis bilbarnstolar, barnvagnar och tillbehör till dessa. Anställningen är visstidsanställning baserad på behov och vi söker dig som vill jobba i både Kungsgatan-butiken och vår outlet i Hisings Kärra som butikssäljare. Så, vill du ge förstklassig service till våra kunder och har du ett intresse av barn- och babyprodukter? Är du dessutom en vass säljare med högt engagemang? Då kan det vara dig vi söker!
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av butiksarbete och då arbetet är mycket serviceinriktat söker vi dig som alltid sätter kunden i främsta rummet och genuint trivs med kundkontakt. Du vill ge förstklassig service och har en förmåga att analysera kundens behov.
I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team i outleten. Teamet består av serviceinriktade, positiva samt flexibla personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Meriterande
- Erfarenhet av detaljhandel
- Kunskap i SAP eller annat affärs- betalnings- eller kassasystem
Vi erbjuder dig
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering i/nära Göteborg; 15 minuter med bil till city / Kungsgatan
Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.
Upplägg och kontakt
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, 2-5 dagar i veckan (skriv i din ansökan hur mycket du kan jobba)
- Kollektivavtal: Detaljhandelsavtalet
- Placering: Hisings Kärra, Göteborg samt Kungsgatan 21
- Öppettider: Mån-fre 10-18.30, lör 10-16 samt i framtiden söndagar
- Kontakt: Nicole Berger, nicole.berger@jollyroom.se
I våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer