OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår City Gross på Ättekulla i Helsingborg söker vi en butiksmedarbetare med administrativt ansvar
Som butiksmedarbetare med administrativt ansvar på City Gross Ättekulla kommer du att:
- Ansvara för att planera, leda, utföra och utveckla det administrativa arbetet i butiken.
- Arbeta med att skapa och vidareutveckla rutiner och arbetssätt som butik och medarbetare behöver för att fungera effektivt och du stödjer ledningsgruppen i hanteringen av ärenden.
- Säkerställa kvaliteten i det dagliga administrativa arbetet och tar initiativ till att optimera butikens administrativa flöde och utveckling, du håller deadlines och arbetar proaktivt.
- Arbeta med bemanningsplanering och schemaläggning, löneadministration och tidrapportering samt att du agerar bollplank till butikens chefer i dessa frågor. Exempel på andra uppgifter är fakturahantering och övergripande ansvar för rutiner vid inventering.
- Det administrativa ansvaret utgör en stor del av din tjänst. Övrig tid arbetar du aktivt i butiken med exempelvis varuplock, hjälp i kassa eller självscanning vid behov, hjälp i våra tillverkande avdelningar som t.ex. kött, bageri, fisk & deli. Den tiden som du aktivt arbetar i butiken kan fördelas utifrån din kompetens, tidigare erfarenhet och intresseområden.
Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger är en naturlig del i butiksarbetet.
För tjänsten som butiksmedarbetare med administrativt ansvar söker vi dig som:
- Har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå.
- Har gärna tidigare erfarenhet från arbetsområdena tid- och bemanningsplanering, schemaläggning och löneadministration.
- Har erfarenhet från arbete inom butik-/detaljhandeln i kassa eller som butiksmedarbetare.
- Dokumenterade kunskaper från löne- och personalsystem, kollektivavtalet Svensk Handel är meriterande.
- Tycker om när det är många saker på gång samtidigt och gillar att vara spindeln i nätet.
- Arbetar effektivt och är lugn och stabil i stressade sammanhang. Vidare är du strukturerad, noggrann, gillar ordning och reda samt har en hög grad av integritet.
- Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera medarbetarna i butiken för att skapa ett positivt arbetsklimat.
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Tjänstens omfattning: Enligt överenskommelse dock minst 75%
Anställningsform: Provanställning/ Tillsvidare
Sista ansökningsdag: 19 november 2021
Din ansökan
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se (http://www.citygross.se/)