OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en flexibel medarbetare till vår butik i Östersund. Vi söker dig som kan hantera arbetsuppgifter som varierar dagligen, allt från butiksförsäljning till logistik och lagerhantering. Du skall vara ordningsam och representativ. Som säljare, kundtjänstmedarbetare och leveranspersonal ska du vara utåtriktad och trygg i din roll och ha ett starkt intresse för att skapa och bibehålla långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av serviceyrket, gärna från butik. Vi ser dessutom att du har god datorvana, god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har minst B-körkort.
Vi söker dig som är/kan:
Serviceinriktad och överträffar kundernas förväntningar
Engagerad och har förmåga att förstå kundernas önskemål och kan hitta den bästa lösningen för en långsiktig kundrelation
Ordningsam och strukturerad
Flexibel och har viljan att ta i där det behövs, såväl i butik, på lager och vid utkörningar
Positiv samt bidrar till en god stämning på arbetet och har en stark kommunikationsförmåga
Stresstålig och klarar av att jobba på i ett högt tempo - både självständigt och tillsammans med dina arbetskamrater
Kassavana och tidigare jobb i butik är meriterande. Minst B-körkort är ett krav.
Hjälpmedel finns men tunga lyft på lager och vid leverans förekommer dagligen.
Då vi strävar efter en god mix i butiksgänget ser vi gärna manliga sökande.
Tjänsten är ett vikariat med tillträde januari till sista augusti. Anställningstiden kan eventuellt förlängas.
Tjänsten kommer innefatta såväl vardag som helgjobb och för rätt person kan vi erbjuda upp till heltid. Intervjuer sker löpande.
Bonus Möbler startades 1993, vi riktar in oss på en bred målgrupp med möbler och inredningsdetaljer från det riktigt prisvärda till det exklusiva. Vi har en härlig arbetsmiljö både inom- och utomhus.
#jobbjustnu