OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Lindab har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Lindab en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Lindab är ett ledande ventilationsbolag i Europa med lösningar för energieffektiv ventilation och ett hälsosamt inomhusklimat. De utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Lindab finns i 20 länder i Europa med över 4500 medarbetare och omsätter ca 9 miljarder kr.
Lindab Sverige har sitt huvudkontor utanför Ängelholm och är idag ca 230 anställda fördelade över deras 31 proffsbutiker och lager.
Arbetsuppgifter:
I rollen som butikssäljare och teamledare kommer du tillsammans med dina kollegor att ansvara för driften och utvecklingen av butiken. Din främsta uppgift är att tillsammans med kollegorna vara en lokal professionell och kompetent partner till Lindabs kunder i Stockholm med omnejd. Du kommer att aktivt arbeta med att sälja Lindabs produkter till framför allt plåt- och ventilationsentreprenörer, där kunden är i största fokus. Därtill kommer du att tillsammans med din regionala butikschef skapa förutsättningar för alla i teamet att bemöta kunderna med energi, glädje och kompetens. Du ansvarar för att leda och fördela det dagliga arbetet i butiken samt säkerställer att ni arbetar enligt Lindabs arbetssätt och rutiner.
• Ansvara för driften och utvecklingen av butiken
• Aktivt arbeta med att sälja Lindabs produkter
• Leda och fördela arbetet i butiken tillsammans med butikschefen
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• God datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av service och försäljning är meriterande
• Tidigare erfarenhet av byggbranschen är meriterande
För att lyckas i rollen som butikssäljare ser vi att du är engagerad, ansvarstagande, serviceinriktad och strukturerad. Du är en handlingskraftig och positiv person som bygger varaktiga kundrelationer genom värdebaserad försäljning. Du har ett stort personligt driv och en vilja att alltid göra det ”lilla extra”. Vidare trivs du med att samarbeta i team för att nå framgång. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Årsta, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund