Butikssäljare till kund i Eskilstuna

Butikssäljare till kund i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av service, tycker det är roligt med samarbeten och är lösningsorienterad? Vi söker just nu en person till butik som är redo att ge bästa tänkbara service och stödja kunderna med rådgivning i butiken.

Det är ett heltidsbehov fram till november med chans till förlängning. 
Arbetstid: mån-fre 07.00-16.00.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifter varierar men du kommer främst att vara i kassan och fakturera kund samt behjälplig med vanligt butiksarbete.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är nyfiken, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du brinner för att ge god service och att hitta rätt lösningar för kunden. 
Vi söker dig som är 
- har en genuin känsla för service 
- är nyfiken, lösningsorienterad och driven som person
- mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- det är meriterande med goda kunskaper i engelska
- det är meriterande med kunskaper inom byggbranschen 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Det är meriterande är om du är allmänt tekniskt kunnig och/eller har erfarenhet inom liknande roll.

Ansökan
2022-09-25, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Li Ekeflo, konsultchef, li.ekeflo@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Vikariat Kassamedarbetare 25 tim/vecka

Vikariat Kassamedarbetare 25 tim/vecka

15 november 2024

Spontanansökan/ youmper - Arninge

29 augusti 2024

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

13 november 2024