OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du hjälpa människor till ett rörligare liv?
TeamOlmed är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i nio regioner och med över 400 anställda. Vi på TeamOlmed har som vision att vara det främsta ortopedtekniska bolaget med de mest nöjda kunderna och medarbetarna. Vårt fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vår ambition är att resultatet ska överträffa våra offentliga och privata uppdragsgivares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. TeamOlmed ägs av det isländska företaget Össur, ett globalt framgångsrikt företag med tillverkning av ortopedtekniska produkter. Våra värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.
I Jönköpings län är vi idag verksamma på samtliga tre sjukhus: Länssjukhuset Ryhov i Jönköping, Höglandssjukhuset i Eksjö samt Värnamo sjukhus. Genom vårt avtal med Region Jönköpings län förser vi regionen med ortopedtekniska hjälpmedel. Sammanlagt är vi cirka 40 medarbetare och är en av TeamOlmeds största kliniker i landet. I anslutning till kliniken bedriver vi även butiksverksamhet med försäljning av bland annat skor och inlägg.
Dina arbetsuppgifter
Som butikssäljare/administratör kommer din huvudsakliga uppgift vara att ta emot patienter och kunder i butiken, samt att hantera administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta med försäljning av skor, inlägg, ortoser samt hantera kassan.
Du kommer även att ansvara över beställ fylla på och packa upp varor som kommer in till kliniken. Kunderna som kommer till butiken är i olika åldrar och är i behov av olika typer av hjälpmedel, därmed kommer dina arbetsdagar att vara mycket varierande.
Vem vi söker
Vi söker dig som har avklarad gymnasial utbildning. Du har mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel. Du behärskar svenska flytande i både i tal och skrift. Det är meriterande ifall du tidigare har arbetat i butik, framför allt med försäljning av skor och/eller inlägg. Det är också meriterande ifall du har arbetat inom den ortopedtekniska branschen eller hälso- och sjukvården.
Som person ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och flexibel. Vi ser också gärna att du är självgående, kreativ och noggrann i ditt arbete. För att trivas hos TeamOlmed är det viktigt att du tycker om samarbete och variation. Önskvärt är även om du har ett intresse för digital teknik och gillar att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling.
Vi erbjuder
Som butikssäljare/administratör kommer du att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Du kommer att arbeta tillsammans med kunniga och engagerade kollegor där det är högt i tak och frihet under ansvar. Du kommer dessutom att ha ett meningsfullt och viktigt arbete - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv!
Anställningen
Heltid, vikariat med start omgående eller enligt överenskommelse fram till och med 2023-04-01. TeamOlmed har kollektivavtal.
Ansökan
Vi tar emot ansökningar via Össurs hemsida, vänligen klicka på länken för att komma vidare: https://ossur.wd3.myworkdayjobs.com/sv-SE/OssurCareersGlobal/job/Eksj-Sweden/Butikssljare-administratr-TeamOlmed-Eksj_REQ-2244-1
Om du redan är anställd hos TeamOlmed ber vi dig att ansöka internt via Workday. Du hittar jobbet genom att logga in i Workday och klicka på ikonen ”Karriär”.
Sista ansökningsdatum är 2022-10-31. Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.