OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varumärket STIL Silver startade år 2004 och såldes till en början i en sjöbod på Smögenbryggan tillsammans med andra kända varumärken som t ex Pilgrim och SNÖ. Allteftersom märkte vi ett större intresse för våra stilrena silversmycken och år 2011 öppnade vi vår första åretruntbutik på korsgatan mitt inne i centrala Göteborg. I maj 2016 öppnade vi www.stilsilver.se som webshop och under 2020 startade vi försäljning via idrottsföreningar. Vi har också ett fåtal återförsäljare som nu säljer vårt varumärke i sina butiker. Vår webshop växer och vi beräknar att lansera i fler länder än Sverige till våren.
Våra smycken kan du se på : www.stilsilver.se
Instagram: stilsilver #stilsilver Facebook.com/stilsilver.se
Nu behöver vi komplettera vårt team med en säljarstjärna i vår butik på Korsgatan i centrala Göteborg. Din främsta uppgift blir att ta hand om våra kunder i butiken, skylta om, hålla iordning och vara delaktig i våra kampanjer. Du kommer också arbeta med att skicka ordrar till våra webshopskunder och svara på våra kunders frågor via mail.
Vi vill att du har något eller några års erfarenhet av jobb i butik och du älskar att ha kundkontakter. Det finns också chans till extra plus i ansökan om du har erfarenhet av något av följande områden: Kanske har du tidigare på något sätt jobbat med eller byggt webshop? Kanske pratar du flytande tyska, franska eller nederländska? Kanske är du en hejare av administration eller affärssystem? (vi ska precis implementera Specter). Kanske har du jobbat som visual merchandiser?
Som person är du ansvarstagande, en lagspelare, du är operativ och får saker gjorda. Du har också massa ideer och förslag och är bra på att ta initiativ. Kan arbeta både självständigt eller med kollegor men du älskar att arbeta med människor och service. Och förstås så gillar du smycken!
Vi är ett väldigt litet gäng som borde vara fler (för vi har alltid tusen planer och massvis att göra). På Korsgatan har vi vår butiksverksamhet men också vårt lilla kontor. Där jobbar Anne med affärsutveckling och inköp, Natalie-med vår digitala marknadsföring och sociala medier, samt Emelie, som är ansvarig för föreningar och återförsäljare (som nu är mammaledig). Och självklart vår nuvarande butiksstjärna Anna, som också är vår fotograf. Och så har vi ett par härliga människor som rycker in lite då och då. :-)
Ett stort plus om du gillar djur, då blir vår kontorshund Charlie glad och har du egen hund som du skulle vilja ha med till jobbet finns det möjlighet att ha det.
Just nu ligger denna tjänst på i snitt 17 timmar i veckan. Du kommer att jobba vardagar under butikstider men också varannan lördag. (11-15). Arbetstiden är mest lagd till onsdag, torsdag och fredag. Timmarna är dock inte huggna i sten och kan komma att ändras. Denna tjänst passar bäst ihop med att du kombinerar den med någon annan sysselsättning. Kanske du driver eget företag eller pluggar på distans vid sidan av?
Tjänsten kan tillsättas från december och intervjuer sker löpande. Lön enligt Handelsavtalet.