Bygg Administratör till Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Vår kund har under mer än 20 år levererat lagerlösningar till olika FN-organ och frivilligorganisationer. Användningsområdet för en plasthall är stort. Hallarna används i dag till allt från idrottsanläggningar till förvaring av livsmedel och temporära skollokaler i kris och katastrofzoner. Vår kunds arrangemangsavdelning är marknadsledande med 30 år erfarenhet av kunder som ställer höga krav på säkerhet och trygga leveranser. Man har även ett flexibelt väderskyddssystem för en torr arbetsmiljö vid nybyggnationer och renoveringar.

Arbetsuppgifter
Du kommer främst att ge administrativt stöd till koordinator och filialchef, vilket innebär byggadministration med bl.a. projektuppföljning, projektstöd/dokumentation.
Vid Varje byggprojekt så kommer ett antal byggmappar att skapas där all dokumentation skall ordnas.Ritningar,bygglov,byggsamrådsmöten,egenkontoller mm.
Tjänsten avser 75% med placering i Nykvarn. Som administratör rapporterar du till filialchefen.



Din profil
Vi söker dig som har minst utbildning från gymnasienivå och 3-5 års erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med ritningar.
För att lyckas i rollen krävs hög social kompetens att du är professionell, driftig, ansvarstagande och noggrann.
Utmärkta datorkunskaper och B-körkort är ett krav. Du talar och skriver obehindrat i det svenska språket. Tidigare erfarenhet från arbete inom byggnadsbranschen är meriterande.
Det är även mycket meriterande ifall ni pratar och förstår norska då en stor del av den interna kommunikationen i arbetet sker med norska medarbetare som sitter vid kundens huvudkontor i Norge. En självklarhet för dig är att ge service och support till såväl medarbetare som kunder.



Om oss
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.


Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltidsanställd
  • Publicerat: 13 oktober 2013

Postadress

Box 30117
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024