Byggledare inom luftfart, Stockholm

Byggledare inom luftfart, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 25%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Implementeringen av nya röntgenmaskiner kräver ombyggnationer varför projektering behöver initieras. Då Kunden arbetar i en komplex miljö med stora krav på säkerhet och funktion är arbetet utmanande. Kunden söker därför nu en sakkunnig/byggledare med specialistkunskaper rörande bagageanläggningens mekaniska delar. Resursen är nödvändig för planering och genomförande av om- och tillbyggnader för bagagehanteringsanläggningen.

Uppdraget innefattar ansvar för processen från tidig planering till driftsättning och överlämning till förvaltningen. Byggledaren följer uppsatta mål för tid, ekonomi och kvalitet. Ansvaret omfattar planering inför varje etapp samt ansvar under produktionsskedet i form av effektiv uppföljning samt kontroll och godkännande av entreprenörernas arbete och egenkontroller. Ansvaret omfattar också att arbetet bedrivs i enlighet med framtagna handlingar, maskindirektiv, gällande kvalitets- och miljöanvisningar samt att flygplatsspecifika krav efterlevs av anlitade entreprenörer. Förväntat resultat med uppdraget är slutförd genomförandefas och överlämning till förvaltningen.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Mångårig erfarenhet och hög kompetens inom verksamhetsområdet bagagehanteringssystem och mekanik.
- Erfarenhet av komplicerade ombyggnationer av större flygplatsterminaler och byggnation i närhet av flygtrafik, innefattande samtliga skeden från tidig planering, projektering, upphandling samt fysiskt genomförande.


Önskemål om personliga egenskaper:

- God social kompetens och samarbetsförmåga är avgörande för detta uppdrag då arbetet kommer att ske tätt ihop med projektets medlemmar och externa parter.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 18 november 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


4 oktober 2024

1 oktober 2024