OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Göteborg
- Uppdragslängd: Ca. 3 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Som byggledare hos kunden kommer du att stödja produktionsledaren för ett pågående projekt. Byggledarens övergripande uppgifter är att biträda och stödja produktionsledare och övriga i delprojekts organisation samt att ansvara för delegerade arbetsuppgifter. Du rapporterar i huvudsak till produktionsledare och delvis även delprojektledare på övergripande nivå. I rollen ingår att följa upp och säkerställa att entreprenaden genomförs enligt krav ställda i kontraktet.
Arbetsuppgifter:
- Skapa förutsättningar för en effektiv och säker byggnation genom att deltaga i arbetet med avseende på sluttid, kvalité, funktion och kostnad
- Utgöra stöd till kundens projektorganisation.
- Vid behov delta i produktionsmöten.
- Delta i arbetet med produktionsplanering för beställarens räkning.
- Följa upp avvikelser i produktionen som påverkar kontraktet mellan Entreprenören
och Beställaren.
- Bistå med teknisk kunskap inom område för delprojektet.
- Uppföljning av arbetsmiljö
- Riskhantering
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Eftergymnasial teknisk utbildning eller annan kombination av utbildning och erfarenhet som beställaren bedömer likvärdig.
- Minst 5 års erfarenhet av arbeten med stomkomplettering i byggprojekt i arbetsledande funktion, exempelvis platschef, arbetsledare, ledande montör, byggledare eller annan funktion som kunden bedömer likvärdigt. Varav minst ett projekt ska omfatta en total anläggningskostnad > 50 mnkr.
- Kunskap inom AB, ABT, ABK samt AMA hus
- Datorvana
Önskemål om personliga egenskaper:
- Strukturerad.
- Självständig
- God samarbetsförmåga
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström