OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 37 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Som byggledare säkerhetstekniska system har du en viktig roll i projektet och du bidrar till en bra framdrift. Du arbetar mycket nära både projektledaren för säkerhetstekniska system samt projekt- och övrig byggledning i respektive projekt.
Då du byggleder våra entreprenörer, så kommer du att arbeta nära produktionen. Du kommer följa upp entreprenörens framdrift avseende kostnader, tider, kvalitet, säkerhet, arbetsmiljö, miljö och social hållbarhet. Du ska även bistå övrig byggledning i arbetet med att säkerställa att sidoentreprenörerna fullföljer sina åtaganden gentemot vår entreprenör för säkerhetstekniska system.
Du kommer även medverka i testning, provning och överlämning av anläggningsdelar med tillhörande dokumentation. Samordning mellan olika entreprenörer kommer du även arbeta med.
Säkerhetstekniska installationer under byggtiden som omfattas av:
- Radiosystem
- Utrymningslarmssystem
- Positionerings- och passagekontrollsystem
- Centralt system för Utrymningslarm och Positionerings- och
- passagekontrollsystem.
- Datanätverk (LAN)
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Yrkeshögskole- eller högskoleutbildning inom bygg- och anläggning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.
- B-körkort.
- Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat med säkerhetstekniska eller teletekniska system.
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med tidsplanering och uppföljning.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med säkerhetstekniska eller teletekniska system inom bergrum eller tunnlar.
- Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat med tidsplanering och uppföljning.
- Utbildning som handläggare BAS-U och BAS-P.
- Minst 3 års erfarenhet av arbetsledande roll.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström