Byggnadsingenjör med erfarenhet av att hantera digitala leveranser, Stoc...

Byggnadsingenjör med erfarenhet av att hantera digitala leveranser, Stoc...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 25%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden driver ett projekt vars syfte är att förvalta och uppdatera ritningsbilagor digitalt. Nuvarande bilagor är bristfälligt utformade och saknar relevant information för att uppfylla sitt syfte, varav kunden har åtagit sig att ta fram en ny mall som ska tillämpas vid framtida uppdateringar av bilagorna. Mallen ska följa Cad-rutiner samt specifika krav för ritningsbilagor.

Uppdraget innebär att ta fram förslag till ny mall för bilaga ritningar enligt framtagen kravspecifikation, hantera remissförfarandet enligt framtagen lista på remissinstanser samt att sammanställa remissynpunkter och revidera ritningsmallen.

Arbetsuppgifter:

- utföra arbetet i digitala ritprogram.
- leverera enligt kundens Cad-manual.
- läsa in sig på material som ska justeras.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Byggnadsingenjör eller motsvarande utbildning.
- Dokumenterad erfarenhet av minst 5 års arbete som byggnadsingenjör.
- Dokumenterad erfarenhet av minst 5 års arbete med att projektera med digitala ritprogram
- Dokumenterad erfarenhet av att hantera digitala leveranser enligt en beställares manualer från minst 1 tidigare uppdrag
- Minst 1 års erfranhet inom en större organisation (>500 Anställda) där konsulten har skapat sig en förståelse om beslutsvägar och mandat som förekommer i dessa organisationer.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst 1 års erfarenhet inom en politiskt styrd organisation
- Dokumenterad erfarenhet av att hantera digitala leveranser enligt en beställares manualer från minst 3 tidigare uppdrag


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 2 november 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


7 november 2024

20 november 2024