Byggprojektassistent

Byggprojektassistent

Arbetsbeskrivning

Har du ett öga för ordning, säkerhet och effektivitet? Vill du vara en nyckelspelare i att säkerställa smidig logistik och säkerhet på ett byggprojekt? Då är tjänsten som Byggprojektassistent hos Svensk Bygglogistik något för dig!

Om tjänsten

Som Byggprojektassistent är du ansvarig för att:

- Säkerställa att intransportvägar och gemensamma ytor är organiserade och redo för användning.

- Stötta vid sortering och hantering av avfall, och vid behov transportera avfallskärl enligt rutiner.
- Utföra regelbundna inspektioner på arbetsplatsen för att identifiera och rapportera potentiella säkerhetsrisker.
- Organisera och hantera leveranser till och från arbetsplatsen.
- Samverka med logistiksamordnare och rapportera avvikelser till logistikansvarig.

Vi söker dig som:

- Har erfarenhet eller intresse av logistik och byggprojekt.
- Är strukturerad och har en stark känsla för säkerhet och ordning.
- Är flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö.

Vad vi erbjuder

Du kommer att arbeta i en spännande och varierad roll med stöd av erfarna kollegor och chefer, där du bidrar till en smidig och effektiv byggproduktion.

Övrig information:
Vi hanterar ansökningarna löpande, sök redan idag om du är intresserad. För frågor kontakta HR malin.karlsson@bygglogistik.se

Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en organisatorisk styrka. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. 

Vi har valt att hantera denna rekrytering i egen regi och undanber oss vänligen men bestämt kontakt från rekryteringsföretag och försäljare av annonseringslösningar.  

Vid nyanställning genomför vi referenstagning, alkohol- och drogtest samt bakgrundskontroll. Detta är vårt sätt att ta ansvar för att en hög kvalitét hålls i såväl rekryteringsprocessen som i vårt arbetsmiljöarbete.

Om oss

Bygglogistik är ett dotterbolag inom Derome Bygg & Industri AB.

Bygglogistik är en partner som hjälper beställare av byggprojekt att tänka efter före kring hela logistikprocessen. Vi kan också se till att planerna blir verklighet och att rätt material står på rätt plats när byggnadsarbetarna kommer till jobbet. Det sparar både tid och pengar, samtidigt som beställaren inte behöver fundera över hur man smartast hanterar alla tusentals transporter som kommer till ett byggområde och hur omgivningen påverkas av dem. För mer info om vår verksamhet:

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Pernilla Carlsson
033-205100

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Västerås
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Besöksadress

Hallsta Gårdsgata 7-9
Västerås

Postadress

Hallsta Gårdsgata 7-9
Västerås, 72138

Liknande jobb


Lageransvarig Triumfglass

Lageransvarig Triumfglass

12 december 2024

12 december 2024