OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du tycker om att hjälpa andra och trivs med att använda telefoner och datorer som en del av ditt dagliga arbete, då har vi ett spännande jobb åt dig på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare, vår kund Bank Norwegian söker nu fler kollegor till vårt kontor i Benalmádena.
Om Bank Norwegian
Banken startade sin verksamhet 2007 och erbjuder gratis insättningskonton med attraktiva räntor, flexibla lån och fördelaktiga kreditkortsprodukter till privatkunder. Banken är en digital bank som levererar enkla och konkurrenskraftiga produkter på privatmarknaden. Verksamheten bygger på ledande digitala lösningar och attraktiva villkor för kunderna och har över 1,7 miljoner kunder. Banken har verksamhet i Norge, Sverige, Danmark och Finland och arbetar nu med ytterligare expansion i Europa. Tjänsterna distribueras via Internet och Self Service.
Din arbetsdag kommer att bestå av att svara på förfrågningar från svenska kunder, hjälpa och vägleda dem. Du är bra på att arbeta självständigt, och är känd för att ta ansvar och visa ägarskap för dina uppgifter.
I det här jobbet kommer vi att erbjuda dig:
Spanskt anställningsavtal - från dag ett
Konkurrenskraftig lön
Sociala evenmang
Betald semester (4 veckor + 4 dagar varje kalenderår) och betald semester från och med första arbetsåret
Arbetstider som gör att du kan njuta av kvällssolen: 08:00-16:00 mån-tor och 9:00-16:00 på fredag.
Betald utbildning
WebHEALTH – ett initiativ för att stärka främjandet av våra anställdas hälsa
Moderna och rymliga kontorslokaler
Dina arbetsuppgifterna kommer att bestå bland annat av :
Besvara kundförfrågningar vid inkommande telefonsamtal.
Kundvård och uppföljning av befintliga kunder
Kontinuerligt fokus på att ge en fantastisk kundserviceupplevelse till varje kund – inklusive fokus på att utveckla och förbättra kundserviceupplevelsen.
Ge kunderna vägledning och information om våra produkter och tjänster
Följ processer och procedurer som gäller för projektet.
Arbeta i ett team för att uppnå de mål som satts upp.
Vara en drivkraft bakom ökad självbetjäning
Vi söker dig som har:
Svenska på modersmålsnivå
Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt
Du kommunicerar väl, både muntligt och skriftligt.
Är strukturerad och noggrann i ditt arbete
God datorvana och systemförståelse
Kapacitet att skapa relationer och ge god service
Gärna erfarenhet från bank, kundservice eller annan serviceverksamhet
Eftersom våra medarbetare hanterar kreditupplysningar för vår kunds räkning söker vi efter kandidater som har en god och stabil ekonomisk historia.
Om du tycker att detta låter intressant, vänligen ansök online med ditt CV och personligt brev.
Ref. RRQ22-007114-1-SWEDEN