OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Är du en van förare med C-behörighet? Är du serviceinriktad och har en god samarbetsförmåga? Då har vi tjänsten för dig!
OM FÖRETAGET
Som medarbetare hos vår kund gör du skillnad i ditt dagliga arbete, oavsett roll inom företaget. Deras arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar de inom en spännande framtidsbransch där deras gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill de vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. Vår kund är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. De samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Deras erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer huvudsakligen att arbeta med insamling och då köra liftdumper och lastväxlare. I distriktet ingår även körning under jord, där underjordsersättning tillkommer. Arbetet behöver utföras med god kvalitet och service är en naturlig del av arbetet då du dagligen har en dialog med kunder under dina turer. I arbetet ingår att hålla fordon och övriga resurser i gott skick och som miljö-företag är de måna om en miljövänlig och kostnadseffektiv körning. Du kommer arbeta i tvåskift.
Vem är du?
För att trivas i rollen som C-chaufför tror vi att det är viktigt att du har en stark drivkraft och en naturlig fallenhet för service.
Som person ser vi att du tycker om att arbeta både i team och självständigt. Utöver detta ser vi också att du som person är noggrann och ansvarstagande. Arbetet kräver även en god fysik då en del tunga lyft förekommer.
Detta är nödvändiga egenskaper för att vara framgångsrik i rollen.
Skallkrav
C-behörighet och färdskrivarkort
Yrkeskompetensbevis (YKB)
Svenska i tal och skrift
Meriterande
CE-Behörighet
Tidigare yrkesvana som Chaufför
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Rekryteringsprocess
Ansökan
CV-granskning
Intervju med Framtiden AB
Intervju med konsultföretaget
Återkoppling.
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Gällivare
Omfattning: Heltid, 100 %
Arbetstider: två-skift
förmiddag 06:00 - 15:00
eftermiddag mån-tors 15:00 - 23:00
& fredag 15:00 - 19:00
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996