Cabonline söker administratör i Solna!

Cabonline söker administratör i Solna!

Arbetsbeskrivning

Nu söker Cabonline en ny medarbetare till deras team inom administration!

Cabonline står inför en stark förändringsresa, här får du ett utvecklande och utmanande arbete med stora möjligheter att göra skillnad. Tillsammans med 80 medarbetare kommer du att sitta i Cabonlines nya fina lokaler vid Huvudstad Centrum i Solna.

Start: Tillträde sker enligt överenskommelse.
Arbetstider: Måndag-fredag, kl 08:00-17:00.
Ort: Huvudstad Centrum, Solna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Detta är en direkt rekrytering vilket innebär att du blir anställd av Cabonline.

Om Cabonline Group:
Cabonline är Nordens ledande taxikoncern med ca 4500 anslutna taxibilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som Taxi Kurir, Sverigetaxi, TOPCAB, Norges taxi, Kovanen. Cabonline omsätter ca 4,2 Mdr SEK. För mer information besök www.cabonline.com.

Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du att ingå i ett härligt team av administratörer där ni sköter all sorts fakturering ut till kunder samt avräkning av transporter. Du kommer att arbeta i olika program samtidigt, bland annat i Excel.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Kontroll/rättning av alla utförda resor innan fakturering
- Hantering av mail och telefonsamtal från kunder och förare
- Fakturering mot kund
- Avräkning till transportörer
- Inläsning av diverse filer till avräkningen
- Diverse administrativa arbetsuppgifter



Om dig:
Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt van att hålla deadlines. Du tycker att det är roligt med många kontaktytor och samarbete med andra avdelningar. Du är van att hantera förändringar och att ta dig an nya utmaningar.

Har du god kunskap i Office-paketet, främst Excel, är det meriterande. Vidare ser vi att du är siffervan och en noggrann administratör.

Att du är resultatmedveten, tar ansvar i din yrkesroll samt visar god attityd med rätt inställning till arbetet ser vi som en självklarhet.

Kvalifikationer:

- Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete alt. relevant utbildning
- Du är flytande i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- Innehar en fullständig gymnasial utbildning
- Allmän generell datorvana samt har enkelt för nya tekniska system



Övrigt:
Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannix AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024