CAD-administratör till stort bolag i Umeå

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till en av våra större kunder i Umeå söker vi nu en CAD-administratör. Rollen passar dig som trivs med att ha en stödjande funktion i organisationer och vill ha många bollar i luften.
Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!


Arbetsuppgifter

I rollen som CAD-administratör kommer du att få arbeta proaktivt i såväl nybyggnations- som förvaltningsprojekt. Du har en stödjande funktion mot organisationen och har arbetsuppgifter av olika karaktär på ditt bord.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta:
- Uppdatera kontorslayouter samt utrymningsplaner åt kund.
- Lämna ut/ta emot fastighetsrelaterat arkivmaterial till/från kunder och andra som inte har tillgång.
- Ansvara för systemförvaltning och administration av användare i valda CAD-relaterade system.
- Kvalitetssäkra och publicera inkommet arkiverat material.

Vidare ansvar du även för den serviceleverans som företagets personal är i behov av på sina arbetsplatser, exempelvis vad avser lokalvård, produktionsstäd, hantering av receptionstjänster, konferensrumsservice, kontorsmaterial med mera.

Tjänsten är ett konsultuppdrag fortlöper ett år till att börja med, start 25 september 2016.


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har du en utbildning inom byggteknik, eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är meriterade, men inte ett krav, om du har erfarenhet inom ritteknik gällande mark, byggnader, kartor eller installationer. Även kunskaper inom programmen Autodesk Arcehitectur eller Cinisio/ Hyperdoc är meriterande.

För att lyckas i rollen som CAD-administratör är du en person som har en förmåga att samarbeta och skapa relationer med många människor på olika nivåer, funktioner och gränser. Samtidigt har du initiativ och driv att utvecklas och ett systematiskt arbetssätt som säkerställer att företaget når sina mål. Du har kanske nyligen pluggat färdigt och vill ge dig ut i arbetslivet, eller är redo att ta dig an en ny utmaning.

Låter detta som en spännande tjänst för dig? Tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag.



Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Poolia kan erbjuda flera möjligheter till dig som är ingenjör eller har en teknisk bakgrund. Våra uppdragsgivare finns inom miljö-, energi-, skogs-, fordons-, läkemedels-, livsmedels-, process- och produktionsindustrin. Oavsett om du vill arbeta på ett stort eller litet företag, inom privat eller offentlig sektor, så har vi en tjänst för dig. Vi förenar människor och teknik!

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 22 augusti 2016

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024