Café-konferensmedarbetare

Café-konferensmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Till Electrolux Huvudkontor i Stadshagen söker vi en positiv och engagerad medarbetare till vårt café och konferenscatering.

Du blir vårt ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som konferens-cafévärd/barista är din främsta uppgift att erbjuda våra gäster en fantastisk service, ett härligt utbud och en lockande exponering samt en ren och fräsch miljö alltid redo att ta emot nya gäster.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:


• välkomna och erbjuda våra gäster en caféupplevelse som överträffar deras förväntan
• uppfyllnad, exponering och skyltning
• beställning av varor från kök och externa leverantörer
• kassahantering
• produktion av delar av sortiment, diskplock samt andra förekommande arbetsuppgifter i café
• vana vid interncatering/konferens.
• självständigt kunna ta emot och hantera beställningar via beställningssystem, mail och telefon.
• sammanställa beställningar till köket, förbereda och leverera beställningar och sammanställa kostnader/fakturaunderlag.
• Inventering samt HACCP inom egna avdelningarna.

Då vi även ansvarar för flera servicelösningar i huset ser vi gärna att du tycker det är utvecklande och utmanande att vid behov även arbeta inom dessa områden.

Kvalifikationer/krav
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexo´s vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar laganda, serviceanda och utveckling. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar och utveckling. Vi ser gärna att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer med goda referenser. Du ska behärska både svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och att du gillar att jobba med rutiner och processer. Du måste kunna vara självgående och fatta egna beslut och flexibilitet är a och o. Vi behöver hela tiden utmana oss själva och ständigt förändra och förbättra.   Datavana och erfarenhet av att arbeta i administrativa system ser vi som nödvändigt.

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i Sodexo´s framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom facility management.
Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.

Anställningsform och arbetstider:
Anställningen är tillsvidare med inledande provanställning, på heltid (40 tim per vecka måndag - fredag dagtid, kvällsarbete förekommer)
Har du frågor kontakta madeleine.skoglund@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 2021-10-31
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum.


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Sverige omsätter vi 371 miljoner euros och sysselsätter 4000 medarbetare. Det gör oss till ett av Sveriges ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


23 november 2024

Är du vår nya stjärna?

Är du vår nya stjärna?

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024