OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En koordinator på Tele2 arbetar med kundflöden och utveckling av rutiner och processer till och från Call Center samt genom koordinering se till att kundärenden hanteras för våra tjänster med hög kvalitet, på ett kostnadseffektivt och professionellt sätt. Ditt dagliga arbete handlar om information, samverkan, uppföljning av både ekonomi, kvalite och rapportering.Du kommer aktivt att bidra till att system som används förbättras och ansvara för att berörda avdelningar inom företaget erhåller kundsynpunkter och problem.Din uppgift är också att minimera antalet inkommande kundärenden till kundservice och support, samt minimera antalet eskalerade ärenden till övriga organisationen.Du kommer ansvara för att rätt bemanning och utbildning finns samt delta vid framtagning av nya tjänster, kampanjer och produkter. Till denna tjänst vill vi att du har erfarenhet av försäljning och marknadskommunikation, gärna stor teknisk kompetens.Vi arbetar i en grupp om 5 personer som har hand om olika produkter men också delar ansvar tillsammans.Har du en marknadsekonomexamen med erfarenhet från service, helpdesk eller försäljning kan du vara vår nya koordinator.Det ingår regelbundna resor till de platser där vi har kundservice.Placeringen är i Söderhamn och vi vill ha din ansökan senast den 16 april 2007.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Peder Kargl
08-56264000
Rekrytering Peder Kargl
08-56264000
070-4541521
Ana Lithander
Angelica Ek