Call center Trelleborg

Arbetsbeskrivning

Callcenter
TT-Line AB söker nu tysktalande säsongsanställd personal till vårt Callcenter.
Du är en pålitlig medarbetare som ser det som naturligt att ge våra kunder bästa service. Du kommer att vara våra kunder behjälpliga med sina bokningar och även incheckning av de resenärer som reser utan bil.
Vårt callcenter är öppet måndag-fredag mellan klockan 8.00-18.00. Vårt behov startar upp under mars/april/maj och du skall då vara tillgänglig för att påbörja vår internutbildning. Rekryteringen sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Callcenter är placerat i anslutning till Trelleborgs hamn och det är en fördel om du är närboende Trelleborg. Parkeringsmöjligheter finns i direkt anslutning till kontoret.

Kvalifikationer
Du kommer vara ett av företagets ansikten utåt och kommer möta hundratals resenärer i arbetet. Du trivs med att arbeta med människor och har en positiv inställning. Det är viktigt att du är serviceinriktad och har en förmåga att bemöta våra kunder på bästa sätt. Varje kund skall känna sig välkommen till TT-Line.
För att trivas med arbetet krävs det att du är stresstålig och flexibel. Vidare är du prestigelös, noggrann och du kan arbeta både självständigt likväl som i team. Du tar ansvar och har ett eget driv. Vi ser gärna att du har erfarenheter av kundbemötande och liknande arbete sedan tidigare. Du skall vara öppen för lära dig att hantera olika datasystem.. 
TT-Line AB is now looking for German-speaking seasonal staff for our Call Center.
You are a reliable employee who sees it as natural to give our customers the best service. You will be our customers helpful with their bookings and also check-in of the travelers who travel without a car. Our call center is open Monday-Friday between 8.00-18.00. Our needs start up during March / April / May and you must then be available to start our in-house training. Recruitment is ongoing, so do not wait to submit your application. The call center is located adjacent to the port of Trelleborg and it is an advantage if you are a nearby resident of Trelleborg. Parking is available directly adjacent to the office.

Qualifications
You will be one of the company's outward faces and will meet hundreds of travelers at work. You enjoy working with people and have a positive attitude. It is important that you are service-oriented and have the ability to treat our customers in the best way. Every customer should feel welcome at TT-Line.
To enjoy your work, you need to be stress-resistant and flexible. Furthermore, you are unpretentious, thorough and you can work both independently as well as in teams. You take responsibility and have your own drive. We are happy to see that you have previous experience of customer service and similar work. You should be open to learning how to handle different computer systems.
As our travelers are international, we are happy to see that you have good language skills. A basic requirement is fluent knowledge of Swedish and German (preferably mother tongue German) as well as good knowledge of English, in both speech and writing. It is an advantage if you have more languages, for example Polish, Lithuanian or Russian.


TT-Line is one of the leading ferry companies in the Baltic Sea, which uses modern ferries between Germany, Poland, Lithuania and Sweden. TT-Line transports over 900,000 passengers and more than 450,000 freight units annually on its 4 routes, making it the market leader in southern Sweden traffic. TT-Line currently employs around 700 people on board and in the land offices in Travemünde, Rostock, Trelleborg, Świnoujście / Szczecin and Klaipeda.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TT-line
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


Part-Time Travel Organizer

15 november 2024

5 november 2024

Resesäljare aktiva resor

Resesäljare aktiva resor

31 oktober 2024