OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work rekrytering söker nu en Callcenter administrator & coordinator för anställning hos Haulotte Scandinavia AB. Haulotte Scandinavia AB startades 2001 och är ett dotterbolag till Haulotte Group. Haulotte Group är Europas ledande tillverkare av arbetsplattformar och har verksamhet i hela världen. Huvudkontoret är i Frankrike med fabriker i Frankrike, Spanien och Ungern. Det svenska kontoret är beläget i nya fräscha lokaler Mölndal där även verkstad och reservdelslager finns. Där arbetar idag cirka 20 personer. För mer info se www.haulotte.se Arbetsbeskrivning: Till kontoret i Mölndal söker nu Haulotte Services Scandinavia en Callcenter administrator & coordinator. I rollen som Callcenter administrator & coordinator kommer du att fungera som "spindeln i nätet" i företagets eftermarknadsstöd och du kommer i huvudsak arbeta med administrativa uppgifter. Du kommer att ha ett nära samarbete med övrig personal på kontoret och verkstaden. I arbetsuppgifterna ingår att; . ta emot inkommande samtal och koordinera så kunden får den hjälp och service de behöver. . ta emot och hantera reklamationer och returer . ta ställning till vilken resurs som bäst möter kundens behov . ha daglig kontakt med fälttekniker, planera/koordinera deras verksamhet . hantera frågor kring reservdelar, garantier samt övrig problemlösning . daglig kontakt med Frankrike och återförsäljare . registrera och dokumentera information i affärssystemet och i Excel Du kommer att arbeta i en internationell, flerspråkig och teknisk miljö. Kunderna finns i Skandinavien, Baltikum och Ryssland. Vi söker dig som . har godkänd/genomförd gymnasial utbildning . har erfarenhet från administrativt arbete, meriterande om i teknisk miljö . goda kunskaper i MS Office, främst Excel samt erfarenhet från grundläggande bokföring. . skriver och talar svenska och engelska obehindrat Det är meriterande om du har goda kunskaper i franska samt har B-körkort. Goda kunskaper i ytterligare något språk (finska/ryska) ses också som en fördel. För att fungera bra i rollen som callcenter administrator & coordinator är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt samt har förmågan ta egna beslut och agera utifrån dessa. Du trivs med att hantera många olika frågor parallellt, du ser sammanhang och prioriterar rätt frågor. Du är tekniskt intresserad och som person är du social och trivs i kontakten med kunder. Skicka in din ansökan snarast då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Övrigt: Denna rekrytering genomförs av Academic Work och Du kommer att anställas av Haulotte Scandinavia AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357