OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Vi är en del av Kelly Services Inc, ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 33 länder.För kunds räkning behöver vi per omgående en duktig callcentermedarbetare med erfarenhet.Detta är en inhyrning under ca 1 månads tid med ev förlängning.Arbetsuppgifter - besvara och registrera inkommande samtal - ta emot kunförfrågningar per telefon såsom felanmälan, frågor mm. - assistera vid fakturering - erbjuda teknisk support - korrdinera underhållsåtgärder - erbjuda teknisk support med stöd från team leader - administrativa uppgifter För att söka tjänstn bör du känna igen dig i följande; - erfarenhet från callcenter eller kundtjänst arbete - självständig teamplayer - noggrann, energisk, flexibel - serviceminded - kunnig i Excel, Word - goda kunskaper i engelska - erfarenhet från bensinbranschen är ett stort plus
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00