Callcentermedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Callcentermedarbetare - Canon Svenska Canon expanderar och behöver förstärka sin organisation med ett antal Callcentermedarbetare. Företaget är ett av världens ledande inom kontorsutrustning och levererar sina produkter via rikstäckande kedjor och distributörer. Denna tjänst är förlagd på det svenska huvudkontoret som ligger i Solna. Tjänsterna är tidsbegränsade men kan komma att förlängas. Arbetsuppgifter Som Callcentermedarbetare består den främsta arbetsuppgiften i att möta och hjälpa kunder över telefon. Du kommer att ta emot felanmälningar från slutkunder och hantera supportsamtal. Även viss support för Canons tekniker kan förekomma. De flesta ärenden kommer in via telefon och e-post. Kvalifikationer och egenskaper Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet från supporttjänst eller motsvarande. Du ska vara serviceinriktad, självständig och ha en vilja att överträffa kundens förväntningar. Då Canons produkter är av teknisk karaktär ser vi gärna att du har ett teknikintresse. Det är viktigt att du har skinn på näsan och kan ta alla typer av samtal. Engelska är koncernspråket och din engelska ska vara god i tal och i skrift. Man arbetar idag med Oracle. Tidigare erfarenhet av dessa system är meriterande men inget krav. Därutöver är det viktigt att du hanterar MS Office väl.

Sammanfattning

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024