Campus & Operation Coordinator till AW Academy

Campus & Operation Coordinator till AW Academy

Arbetsbeskrivning

Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Som Campus & Operation Coordinator möter du en energifylld vardag där ingen dag är den andra lik. Du ställs ständigt inför nya uppgifter och utmaningar där du får chansen att utvecklas. Hos oss blir du del av en ambitiös och händelserik miljö där din insats är av största vikt för att vi fortsatt ska kunna leverera service i världsklass. Sök tjänsten redan idag, då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Om AW Academy

AW Academy är en del av AW Group och finns förutom i Sverige även i Norge, Finland, Danmark och Tyskland. Sedan starten 2015 har över 2500+ personer bytt karriär eller boostat sin kompetens via deras intensivutbildningar.

Lärande kan snabbt bli både ineffektivt och kostsamt. För att förhindra detta startades AW Academy och deras egen pedagogiska plattform, The AW Academy Way. Den ligger till grund för de pedagogiska metoder som används för att lära vuxna bristkompetenser som är högt efterfrågade på arbetsmarknaden, på ett effektivt sätt i ett högt tempo. AW Academy´s vision är att främja individuella karriärer och på så vis stänga kompetensgapen på arbetsmarknaden. Genom Accelerated Learning rustar de individer med rätt kompetens för morgondagens arbetsmarknad.

Ditt team och ansvarsområde

Som Campus & Operation Coordinator blir du erbjuden en varierande roll där ingen dag är den andra sig lik. Den ena delen av rollen innebär att du ansvarar för AW Academy´s Campus som ligger i AW Building i centrala Stockholm. Arbetsuppgifterna innefattar att vara på plats och bidra med bästa möjliga service när det pågår utbildningar i lokalerna, hjälpa deltagare och kunder samt presentera Campus på bästa sätt. Planering av konferenser och andra event, både interna och externa ingår även i ditt ansvar. Hos AW Academy ska man mötas av mycket energi, värme och glädje och det får inte undgå någon besökare att alla medarbetare brinner för att ge dem en förstklassig upplevelse. Du ansvarar för lokalerna och ser till så att all teknik fungerar, att det ser snyggt och prydligt ut samt alltid har en hjälpande hand tillgänglig. För att trivas i denna del av rollen så tror vi att du är en fena på service och tycker att det är roligt, samt att du automatiskt lyfter blicken för att fånga upp saker som kan göras på ett självständigt sätt.

Den andra delen av rollen är att vara en högra hand och stötta avdelningschefer inom Operations och Learning med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer även att få en central roll i att säkerställa kvalitén i de system som arbetas i och få analysera utvecklingsmöjligheter på möten med t.ex. nya leverantörer. Här blir du en viktig nyckelspelare för AW Academy’s utveckling och säkerställer att företaget alltid använder sig av effektiva system samt att du lär dig dem utan och innan. För att trivas i denna roll ser vi inte att du nödvändigtvis har arbetat i specifika system innan, men att du har en vilja och ett driv att lära dig och tar lätt in ny information som du kan applicera på ditt arbete. Vi tror att du är initiativrik, innovativ och lite orädd för att ta dig an nya utmaningar.

Din utveckling

Här blir du en del av ett företag med en strävan att alltid utvecklas, växa och ha roligt på arbetet. Du kommer att vara en nyckelperson på vårt nya huvudkontor i Hagastaden i Stockholm med möjlighet till personlig såväl som professionell utveckling. Det finns ett flertal karriärvägar att gå inom AW Group som ger dig möjligheten till en långsiktig karriär på ett bolag som verkligen värnar om sina anställda.

VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare erfarenhet inom service; t.ex. från restaurang eller reception
- Tidigare erfarenhet av administration är meriterande
- Akademisk utbildning är meriterande
- Mycket bra kunskap i både svenska & engelska, i såväl tal som skrift
- Tidigare erfarenhet av system är meriterande
- God vana att arbeta i Office-paketet

Som person är du kommunikativ och kan med fördel förklara komplexa frågor. Vidare besitter du en "kan göra" attityd och du arbetar alltid på ett strukturerat sätt där du är uppmärksam på detaljer.


* Initiativtagande och självständig
* Flexibel
* Service-minded
* Har väldigt god samarbetsförmåga
* Orädd


I denna roll ser vi inte att din tidigare erfarenhet är viktigast; utan din förmåga att ge service och dina personliga egenskaper. Bifoga gärna personligt brev i din ansökan där din motivering till ansökan framkommer.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: AW Building, Hagastaden, centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 4 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024