Campus & Operation Coordinator till Brights

Campus & Operation Coordinator till Brights

Arbetsbeskrivning

Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Som Campus & Operation Coordinator möter du en energifylld vardag där ingen dag är den andra lik. Du ställs ständigt inför nya uppgifter och utmaningar, där du får chansen att utvecklas både personligt och professionellt. Hos oss blir du del av en ambitiös och händelserik miljö där din insats är av största vikt för att vi fortsatt ska kunna leverera service i världsklass!

OM TJÄNSTEN
Brights är ett internationellt företag inom Akind Group, som just nu finns etablerat inom Sverige, Finland, Tyskland, Norge och Danmark. Via Accelerated Learning Programs erbjuder vi tidseffektiva och kvalitativa utbildningar för att minska kompetensbrist. Brights teori är att lärande är lösningen för både utveckling och tillväxt, både hos individer och organisationer. Vi fokuserar främst på re- & upskill inom områdena IT, Finans och Tech. På Brights ser vi teamet som nyckeln till framgång och vi älskar det vi gör. Vi utmanar traditionell utbildning och utvecklar ständigt vårt sätt att arbeta. Det säger säkert sig själv men vår nästa Campus & Operation Coordinator är såklart en person som starkt relaterar till våra värdeord och alltid strävar efter att Beat Yesterday, Share Energy och samtidigt Show Heart.

Rollen är ett vikariat på 1,5 år där du får möjlighet att vara en del av ett företag som ständigt stävar mot att utvecklas, växa och ha roligt på arbetet. Du kommer att vara en nyckelperson på vårt Campus i Hagastaden, i Stockholm. Det finns ett flertal karriärvägar att gå inom Akind Group som ger dig möjligheten till en långsiktig karriär på ett bolag som verkligen värnar om sina anställda.

Ditt team och ansvarsområde

Som Campus & Operation Coordinator blir du erbjuden en varierande roll där ingen dag är den andra sig lik. Den ena delen av rollen innebär att du ansvarar för Brights Campus. Du bidrar dagligen med bästa möjliga service när det pågår utbildningar i lokalerna och du hjälper såväl deltagare och lärare som kunder, samt presenterar Campus på bästa sätt. Planering av konferenser, externa och interna event ingår även i ditt ansvar. Hos oss ska man mötas av mycket energi, värme och glädje och det får inte undgå någon besökare att alla medarbetare brinner för att ge dem en förstklassig upplevelse. Vidare ansvarar du för lokalerna, där du ser till så att all teknik fungerar och att det ser snyggt och prydligt ut.

Den andra delen av rollen är att vara en högra hand och stötta avdelningschefer inom Operation och Learning med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer även att få en central roll i att säkerställa kvalitén i de system som vi arbetar i och få analysera utvecklingsmöjligheter på möten med bland annat nya leverantörer. Här blir du en viktig nyckelspelare för vår utveckling, där du säkerställer att vi alltid använder oss av effektiva system. På sikt blir du även superuser av systemen. Vidare erbjuder rollen även utrymme för eget kreativt tänkande kring både bibehållandet av god kvalitét och nya förbättringsförslag.

VI SÖKER DIG SOM
För att trivas i rollen tror vi att du är en fena på service och att du automatiskt lyfter blicken. Du är prestigelös i ditt förhållningssätt och ser det som lika viktigt att beställa kaffe som att stötta en avdelningschef. Du behöver nödvändigtvis inte ha arbetat i specifika system innan, men du har en vilja och ett driv att lära dig och du tar lätt in ny information som du kan applicera på ditt arbete. För att trivas som Campus & Operation Coordinator tror vi att du har:


* Tidigare erfarenhet inom service; t.ex. från restaurang, kundservice, butik eller reception
* Mycket bra kunskap i både svenska & engelska, i såväl tal som skrift
* God vana att arbeta i Office-paketet


Det är även meriterande om du har:


* Tidigare erfarenhet av administration
* Akademisk utbildning
* Tidigare erfarenhet av att arbeta system


Som person är du kommunikativ och van att arbeta mot breda kontaktytor, såväl internt som externt. Du driver ditt arbete framåt och ser vad som behövs göras. Du har en god prioriteringsförmåga och är van att parera flera arbetsuppgifter parallellt, samtidigt som du hanterar oförutsägbara händelser med trygghet och med ett leende på läpparna. För att trivas i rollen tror vi att du är:


* Initiativtagande
* Serviceinriktad och flexibel
* Strukturerad
* Ansvarstagande


I denna roll ser vi inte att din tidigare erfarenhet är viktigast, utan din förmåga att ge service och dina personliga egenskaper. Bifoga gärna personligt brev i din ansökan, där din motivering till ansökan framkommer.


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, vikariat på 1,5 år
* Placering: AW Building, Hagastaden
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Brights önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 29 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024