Cancerfonden söker nya medarbetare!

Cancerfonden söker nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och arbeta för Sveriges största insamlingsorganisation och dessutom finaste varumärken? Trivs du med att jobba målstyrt och går igång på försäljning, samarbeten och nöjda kunder? Då har du hittat rätt! Just nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad i kampen mot cancer.

OM TJÄNSTEN

Som vår medarbetare på Cancerfonden arbetar du med att hjälpa företag att bidra till Cancerfondens viktiga arbete. Utöver utgående samtal arbetar du även till viss del med inkommande samtal, försäljning och att administrera gåvor och brev.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar.

VI SÖKER DIG SOM...

.. är en noggrann, ödmjuk och flexibel person. Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och försäljning samt är lyhörd för kundens behov. Det viktigaste för oss är inte vad du gjort tidigare utan att du är engagerad och har viljan att utvecklas!

- Godkända gymnasiebetyg i engelska och svenska A (5 eller 1)
- Flytande svenska i både tal och skrift
- Bekväm med engelska i tal och skrift
- Du förstår att försäljning är en naturlig del av god service
- Är noggrann i ditt arbete
- Meriterande med tidigare erfarenhet av telemarketing eller fieldmarketing


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat.

Din anställning kommer påbörjas med en utbildning på 3 dagar.

START: 2021-09-13

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning (832-anställning) på cirka 60-70%

LÖN: Enligt kollektivavtal samt provision

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag-torsdag kl 08.00-18.00 samt fredagar 08.00-16.30

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-09-02

Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag!

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 2 september 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024