OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service och försäljning? I så fall är det dig vi letar efter! Just nu söker Webhelp nya medarbetare till vårt uppdrag Cancerfonden.
OM TJÄNSTEN
Som vår medarbetare på Cancerfonden arbetar du med att hjälpa företag att bidra till Cancerfondens viktiga arbete. Utöver utgående samtal arbetar du även till viss del med inkommande samtal, försäljning och att administrera gåvor och brev.
Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar.
VI SÖKER DIG SOM...
.. är en noggrann, ödmjuk och flexibel person. Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och försäljning samt är lyhörd för kundens behov. Det viktigaste för oss är inte vad du gjort tidigare utan att du är engagerad och har viljan att utvecklas!
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi gärna att du:
- Känner dig bekväm med att prata i telefon och eftersträvar alltid att ge bästa möjliga service
- Är noggrann i ditt arbete
- Är öppen för feedback
- Du förstår att försäljning är en naturlig del av god service
- Är effektiv och lyhörd
- Har lätt för att anpassa dig till kundens behov
- Gillar att arbeta mot tydliga uppsatta mål
Kvalifikationer:
- Godkända gymnasiebetyg i engelska och svenska A (5 eller 1)
- Flytande svenska i både tal och skrift
- Bekväm med engelska i tal och skrift
- Meriterande med tidigare erfarenhet av telemarketing eller fieldmarketing
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat.
Din anställning kommer påbörjas med en utbildning på 7 dagar.
START: 2020-09-01
PLACERINGSORT: Kalmar
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning (832-anställning) på cirka 60-70%
LÖN: Enligt kollektivavtal samt provision
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag-torsdag kl 08.00-18.00 samt fredagar 08.00-16.30
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-08-25
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780