Cancerfonden söker nya medarbetare!

Cancerfonden söker nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och arbeta för en av Sveriges största insamlingsorganisationer och dessutom finaste varumärken? Trivs du med att jobba målstyrt och går igång på försäljning, samarbeten och nöjda kunder? Då har du hittat rätt! Just nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad i kampen mot cancer.

OM TJÄNSTEN

Som kundservicemedarbetare på Cancerfonden arbetar du med att hjälpa våra inringande kunder över telefon. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa dessa på bästa sätt. Utöver inkommande samtal arbetar du även med utgående samtal, försäljning och att administrera gåvor och brev.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar.



VI SÖKER DIG SOM

.. är en noggrann, ödmjuk och flexibel person. Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och försäljning samt är lyhörd för kundens behov. Det viktigaste för oss är inte vad du gjort tidigare utan att du är engagerad och har viljan att utvecklas!

- Godkända gymnasiebetyg i engelska och svenska A (5 eller 1)
- Flytande svenska i både tal och skrift
- Bekväm med engelska i tal och skrift
- Du förstår att försäljning är en naturlig del av god service
- Är noggrann i ditt arbete
- Meriterande med tidigare erfarenhet av telemarketing eller fieldmarketing




VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat.

Din anställning kommer påbörjas med en utbildning på 5 dagar.



START: 2022-09-12

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning (832-anställning) på 75%

LÖN: Enligt kollektivavtal samt provision

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider, måndag-fredag kl 08.00-17.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-04

Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag!

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024