OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi är ett nystartat rekryterings- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren. Under de kommande åren kommer vi etablera oss med flera nya delar av verksamheten i olika delar av landet. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av näringslivet och ett väletablerat nätverk i Sverige. Vårt fokus är tjänstemannasektorn och kulturen präglas av ett högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående.
Om rollen
I rollen som Candidate Assistant ansvarar du för att assistera våra specialister eller partners i rekryteringsprocessen. Rollen är på deltid och vi förväntar oss att du kan arbeta minst 10 timmar per vecka.
Arbetsuppgifter
- Skriver annonser för jobb
- Urval ansökningar
- Telefonintervjuer/teamsintervjuer av kandidater
- Referenstagning
Övrigt
- Start - Augusti
- Lön - Timlön
- Deltid 25%