Canon söker en kundorienterad avtalsadministratör

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat inom kundservice / säljsupport och vill ta nästa kliv in på ett internationellt och välkänt bolag?


SJR söker nu en avtalsadministratör till Canons huvudkontor i Solna


Du kommer tillhöra Contract Management som är en del av supportfunktionen Business Operations. I rollen kommer du ansvara för underhåll av avdelningens serviceavtal samt säkerställa att leverans sker enligt villkor. Du kommer ha kontakt med slutkunder såväl som att stödja interna kunder och säljare.


I rollen ingår bland annat att:


- Aktivera, underhålla och avsluta avtal


- Via telefon och mail supportera samt administrera avtal


- Hantera förfrågningar om avtal från slutkunder och säljare


- Göra utredningar av avtal


- Bistå säljare med rapporter


Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen som avtalsadministratör har du tidigare erfarenhet från kundorienterat arbete. Du besitter egenskaper såsom noggrannhet och målfokus, och du har ett brinnande engagemang för att tillsammans med ditt team nå uppsatta mål.

Vidare ser vi att du har


- Goda kunskaper i Excel


- Erfarenhet av kundservice


- Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska


- Gymnasieutbildning, helst inom ekonomi


För att trivas i rollen som avtalsadministratör bör du vara driven och ha ett stort kundfokus med en vilja att leverera det lilla extra till våra kunder. I rollen krävs struktur, därför bör du som söker vara noggrann och metodisk. Vidare är du en nyfiken och kreativ problemlösare med en god förmåga att supportera Canons kunder och säljare.


Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 12 månader. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan utsatt datum. Ta chansen och ansök idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel, 076-646 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR Helsingborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid 12 månader
  • Publicerat: 14 september 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024